3 Oktober vereniging – campagne beeld Het thema van de 3 Oktober (Leids Ontzet) viering van dit jaar was Jong Geleerd. Studio 071 creëerde het campagnebeeld en Legit design agency deed de vormgeving. Leidse kinderen worden al vroeg betrokken bij Leids Ontzet....
GGZ Rivierduinen – Tonic Immobility Tonic Immobility is het verstijven van het lichaam als reactie op een traumatisch gebeurtenis. Een reactie waar je niks aan kan doen als slachtoffer. Voor een handout van GGZ Rivierduinen (met jongeren als doelgroep) maakte...
Stichting Huisvesting Werkende Jongeren bestaat bijna 50 jaar (in 2020 om precies te zijn). Op dit moment werkt Studio 071 samen met de Taalwerkplaats aan een boek over deze 50 jarige geschiedenis. Alvast een sneak preview van een aantal concept ontwerpen van de...
“Procesmanagement in de praktijk” is een trainingstraject ontwikkeld door de Dutch Boosting Group, de TU delft en het Ontwikkelingsatelier. Voor dit trainingstraject maakte Studio 71 een reeks illustraties en iconen. De illustraties zijn snelle pen tekeningen geworden...
Er is geen dag meer te verliezen is een doosje met ansichtgedichten + envelop van Rene Oskam uitgegeven door Blossom Books. Studio 071 verzorgde de vormgeving van de buitenkant van het doosje. Dit doosje is voor iedereen die af toe een kaartje wil sturen met...